Då var det dags igen!!

Ja nu bloggar jag igen!! Saker som händer i veckan:
 
Björnspåret (typ våran skolas friluftsdag!!:))
Cissas kalas!!! heja dig!!!
CISSAS KALAS!!!! GRATTIS I FÖRSKOTT!! ( hon fyller år 22 september, Julli 17 oktober och jag 22 oktober!!)
Williams lista!! William Spetz egen svtplay serie!! lääääängtar!! Den börjar 19.00 på svtplay på söndagar!!
 
Jag har tänkt på en sak; jag är alltid yngst!! På scouterna, i familjen och av alla oss i bloggen:S Jaja nu är det inget man kan göra åt nu så jag får stå ut!!
Förresten, har ni spelat Minecraft?? Det är skitkul!!

Too-Many-Items-18.jpg

//Bel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0