Är det okej att gå och gräva ner sig om man känner att livet suger?

Idag är det 37 dagar tills vi slutar sexan. Yeeey!! Det ska faktiskt bli ganska skönt att byta klass, jag behöver lite omväxling! Speciellt nu när jag har förlorat typ två vänner på en månad:(
Känner så typ...
Fasen vad deppigt inlägg det här blev!
Jaja kan berätta att jag har rensat mitt rum!!
Det där ar typ det enda jag har!(nästan, har mitt skrivbord också)Och så har jag fått en iPhone:D Och till hösten ska jag få tvillingkusiner!! Det kommer bli galet!
Ska försöka blogga lite mer!!
//Bel
PS: NUU ÄR DET SOOMMAR NUU ÄR DET SOOOOL, NUU ÄR DEET KOSKIT I HAAAGEN!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0