AAAAARRRRGGGHHHH!!!

Jag vet nt vilken film jag ska se!!!
Är inne på en hemsida vid namn Headweb (se filmer online "laglig" med Headweb) där det finns ungefär 100.000.000.000 filmer! typ...
Men iaf, JAG VET INTE VILKEN JAG SKA SE! Någon som har ett tips? Annars får väl slumpen välja... (vilken slump??)
Men jag såg nyss klart på filmen Modig, Disney Pixar film från i år. Gillar den very much, såg den på bio i sommras. Jag + mamma + syster såg den igår men jag orkade nt se klart eftersom att klockan passerade 10 över tolv när vi kommit till halva...
Men aja, jag får väl hitta nån bra film och trycka på den och se hur bra/dålig den är:)
Gooood Byyyye evvveryyybooodyyy!
see you soon again:)

Julli xoxo (vilket betyder kiss, hug, kiss, hug)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0