två saker som jag stör mig på!

1. när människor går på bredd! igår när jag skulle gå hem från Ella var det ganska mörkt och när jag nästan var framme vid porten kom det en gäng på fyra ungdomar som gick på bredd. dom tog upp hela trottoaren och jag var tvungen att gå på gatan!:( dom brydde sig inte när det kom en bil och svätte ner mig med vatten (det regnade)!

2. när (oftast) gamla människor tränger sig före i kön! jag åker ju buss till pappa och iblan står jag och väntar i en halvtimme. då står ju jag först i kön eftersom ingen är så dum så att dom kommer så tidigt (bara jag). när det är fem minuter kvar är kön ganska lång och då kommer den dära gamlingen och ställer sig först i kön! det är så dålig stil! och en gång när en vuxen sa till så blev gamlingen skitsur!

nu vet ni vad jag tycker är jobbigt!!



//bel


ps det där är Ellas katt Visa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0