Snabbinlägg!

Halloj!
Ska alldeles strax gå och äta lite, men vill bara skriva lite först.
Kom hem från Mallorca iförrgår. Det var jäkligt gött där! Lite regn och ganska mycket sol. Badade tillomed den 28 oktober!
Igår var jag ute med min låtsasmoster (mammas bästa barndomsvän, har känt varann hela livet) och shoppade lite. Det blev alla böcker om Hungerspelen i en bok och halsband med matchande örhängen:)
Ebba ligger och sover så lungt i min säng, hon har nog saknat oss när vi var på Mallis, även fast hon hade kattvakt.
Men nu skriker min mage efter något så jag måste dra.
Tjinge ling på er!
 
//Julli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0