Klass + EM

Tjaba:)
Jag har gjort en bild på http://pizap.com/ på några från klassen:) Den e rätt fin tycker jag, jag har också skrivit vad de heter och ja här e bilden:D
 
Hehe jag e i mitten:)
 
En tll sak jag har liksom blivit intreserad av att titta på fotbolls EM har liksom aldrig varit det men nu e det jättekul:D Jag hejar på tre lag Spanien, Portugal och Tyskland och alla de tre har åkt till semifinalen. Tyskland ska möta England eller Italien (den matchen spelas idag) men Portugal och Spanien ska mötas och de e inte braaaa:( Heeejar ju på både!!! Heja heja heja
 
My favorites in EM
Spaniens landslag;)
 
Tysklands landslag
 
hittade nt hela portugals landslag men här e lite av den
 
////CISSA


Kommentarer
Julli

NICCE!!!!
Inte sååå snygg bild av mig:)

jossan

shiiiiit vilken gammal och inte snygg bild -_-" på mig alltså

2012-07-12 @ 15:57:40
URL: http://cooolstuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0