Ahhhh...Julli

Igår sa Julli att jag bara fick skriva i mitt första inlägg.
Men orkade inte blogga igår så jag gör ett långt inlägg med bara text idag istället
vet inte vad jag ska börja
har ni någon ide nää kanske inte
Iallafall ser jag på Shake it up just nu och Dose är i ett jättestort plasthjul och vinner massa pengar och nu får han ett utbrott på Tie som snor hans tjej

Nu blir han ihop med DINA.
NU vet inte jag vad jag ska skriva men strunt i de blablabla...

Hmmm...jag vet lägger in lite roliga historier

  • Bellman gick till drottningen och sa att han slog vad om femtio kronor att drottningen hade ett födelsemärke på vänstra skinkan.
    På det svarade drottningen:
    "Det var lättförtjänta pengar!"
    Drottningen drog upp klänningen och drog ner byxorna.
    "Nu förlorade du femtio kronor Bellman!"
    "Ja det gjorde jag", sa Bellman, "men titta i det där fönstret. Där står kungen - och jag slog vad med honom om tusen kronor att drottningen skulle visa arslet för mig."

  • "Hur sänker man en finsk ubåt?"
    "Man simmar ner och knackar på, varpå finnarna öppnar och säger: Vi är minsann inte lika dumma som norrmännen!!!
  • "Vad heter Finlands sämste bärodlare?"
    "Maski Hallonen."
  • "Vad gör de snåla när det blir kallt?"
    "Sätter sig runt ett ljus."
  • "Vad gör de om det blir riktigt kallt?"
  • "Tänder ljuset."

  • Hello, I am a Norwegian virus. We are not technical. Please forward me to all people in your address book, then remove all files from your hard drive.
så nu räcker det med historier

Det var andra dagen i skolan idag och KP har kommit jätte kul men har redan läst ut den
Har typ inget mer att skriva nuförutom att shake it up e slut och nu är det A.N.T Farmen


////////////////////////////////// Hejdå orkar inte skriva mer puss CISSAAAAAAAA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0