2012!!!!!!!!!!!!!

Gud va coolt, nu är det 2012! Jag var
ganska sent igår och vi hade egna raketer. Men ett tag innan tolvslaget tände vi två lyktor som fick sväva iväg. Så om ni ser något konstigt på himlen idag (eller om ni såg det igår) kan det vara en lykta. Men nu ska jag göra samma grej som Cissa gjorde. Här kommer den:

Namn: Julia

Piercingar: Jag har hål i öronen

Tatueringar: Inga

Längd: 141-143 cm

Skostorlek: 37, 38 och ibland (inte så ofta) 39.

Hårfärg Blond, fast mer åt det mörka hållet.

Fräknar: Nopp

Motto: Döm inte folk efte utseendet och ge inte upp!

Kär? Inte i någon

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, kanske... fast jag gillar stället där jag bor!

Dricker du? Om du menar menar alkohol, NEJ! Men om du menar läsk, saft och vatten m.m så JA!!!
Röker du? Nej och jag har aldrig tänkt börja heller!

Vilket schampo använder du? Jag du, jag andvänder lite olika:)

Vilken parfym använder du? Ingen
Vad är du rädd för?
Att något ska hända med min familj. Men det tror jag inte ska hända!:)

Gillar du att tvätta? Njaa... Nej!

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, absolut!!


Senaste...

Filmen du hyrde? Oj, ehh det var nog nej jag vet inte! Kanske...

Filmen du köpte? Oj, jag har inte köpt så många filmer nu eftersom jag fick i julklapp!

Låten du hörde: Waterloo med Mamma Mia the movie gänget!


 

 

Personen du ringde? Kompis: Hedda
Personen som ringde dig? Kompis: Hedda
TV-program du såg? Downton Abby!

 

Person du tänkte på? Meryl Streep


Favorit...

Varit i slagsmål? NEJ
Blivit arresterad? NEJ
Träffat någon från internet IRL? Nopp

Antal...

Gånger du varit kär? Kanske en gång, på dagis fast det kanske inte räknas...

Gånger ditt hjärta brustit? Inga!

Hjärtan brustit på grund av dig? Ehh...inga

Tjejer du kysst? Jag pussar väl min mamma varje dag men det kanske inte räknas! 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Går i grundskolan hehe
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte?

Senaste...

Boken du läste? Rum 213!
Personen du fick e-mail av? Kanske Movistarplanet... Eller en kompis 
Personen du fick brev av? Aili
Personen du fick sms av? Vet inte!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte?
Tidning!

Vad har du gjort idag? Varit inne på datorn
Var det kul? Ja, ganska
Brukar du svära mycket? Nepp
När stiger du upp på morgonen? Ungefär, Kl. 07.00 
Vad har du på dig?
Strumpbxor, Röda mjukisbyxor, Tröja jag gjorde på palatset och Min munkjacka

Vad ska du göra ikväll? Tar det lungt och tänka på att det är 2012!
Vad är du allergisk mot? Inget typ 
Var har du ont? I halsen!!
Använder du hårspray? Nej

Kan du stå på händer? Ja
Salt eller socker?
Socker
Gillar du ketchup? Ja, till pommes frites, korv och hamburgare!
Är du glad nu?
JA 
Var du glad igår? JA
Vad dansar du till?
a gURLs wURLd eller musik från Romeo och Julia musikalen
Stockholm är... ?
Najs

Göteborg är... ? Helt okej

Kan du sjunga? Rätt så bra

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!
Land du vill besöka?
Australien, Frankrike och Usa (Fast jag har varit i Usa)
Låt:
Vet inte (Många)
Sak att göra: Blogga!

Sport: Fotboll
Dryck: Julmust
Kläder: Det jag har på mig
Film: Mamma Mia the movie
Bil: Vår bil


 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Nej
Gråtit över en flicka? Ja, jag grät över min farmor när hon dog
Ljugit för någon? Någon gång väl

Det var allt för mig!
Vi ses!!!!
//JUlli<3<3:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0