Tja tja

Hej jag har inte bloggat på ett tag har liksom inte orkat det men nu gör jag det tänkte försöka skriva mest i det här innläget men jag tycker att det är väldigt svårt att inte lägga in en bild men jag ska försöka.
Idag på skolans elevensval har jag, Ella och Heddis b.la ( Som sund var sjuk idag och igår ) Sport och vatten vana simning, det är rätt kul, först skulle vi simma från kl. 13.15 till 13.30 phhu jobbigt.
Men sedan skulle vi ha livräddning med livboj det är jättekul faktist. Sen skulle vi spela in en film när vi livräddade varann men vi fick inte film för badvakten.
HEHE efter det fick jag till fiolen det var jättekul.
Det var allt jag orkar skriva inte jättemycket text men ganska mycket iallafall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0