Sportlov

Hej o håj äntligen sportlov så härligt en HEL vecka att vara med familjen och mysa. Men även om det är sportlov kommer jag få kliva upp tidigt från fredagen till lördagen för då ska jag och min familj somsagt till Trysill och vi måste ju hinna att äta frukost och klä på oss och sånt! Hehe jag har tagit med lite arbeten från skolan det är Second Step och ''huset'' annars skulle jag typ inte ha något att göra!

min second step jag tog hem från skolan

en av dom bästa böckerna


Kommer inte kunna blogga så mycket mellan tisdag och lördag ni vet kramar Cissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0