min dag idag

Hej jag gick upp kl 06.45 för att hinna tvätta håret. kl. 08.00 gick jag min lillasyster och min pappa till skolan vi hade bild sedan idrott, lunch och sen matte. Sen var det dags för ellas kalas jippie! Jätte kul när vi hade kommit hem åt vi först korv sen gick vi ner till Ellas rum som ligger på vinden och sen till källaren och kollade på film '' Yes man'' hette filmen den var bra. Efter filmen lekte vi ''kura göma'' och sen gick Lucia hem och då skapabe bla jag, Julli, BEL och Ella ett band som heter dark blue Hehe jag spelar fiol Bel gitar och Julli sjunger! Julli var tvungen att gå hem och sen jag och jag min mamma skjusade hem Emma ( en annan tjej på kalaset ). Nu är jag hemma och kollar på datorn och TV (eller nästan på TV). ikväll ska jag och min familj kolla på the vocie sverige.


Lägger inte upp någon bild Julli tycker att jag gör det för mycket men hejdå da


Kommentarer
Julli

Jo lägg upp hur många bilder du vill!!!!!!!!!!!:P



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0