KILLSPRÅK!!!!

hej hej nu ska jag översätta lite killspråk och om man är rädd för lite konstiga ord så ska man inte kolla!!!!!
Jag ringer sedan: ... någon gång nästa århundrade.

Trogen: ... är man bara mot sitt fotbollslag.

Jag behöver utrymme: ... för mina andra tjejer.

Vi får se tiden an: Stick! Jag känner min pressad.

Vill du att jag ska massera din rygg?: Går det, så går det.

Är det inte lite varmt här inne?: Klä av dig!

Din kompis verkar trevlig: Jag gillar egentligen henne och utnyttjar bara dig för att komma åt henne.

Ta det inte så allvarligt: jag känner inte lika mycket för sig som du tydligen gör för mig.

Hon är ful/lesbisk: Jag har ingen chans på henne.

Jag är inte redo för ett förhållande: ... i alla fall inte med dig.

Jag är rädd om min frihet: Jag kräver att allting ska göras på mitt sätt och på mina villkor.

Vi kan väl vara vänner ändå: Det är slut mellan oss och det här är antagligen sista gången du ser mig.


varsågoda!! nu vet ni lite killspråk!!;D kan vara bra när man är kär:D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0