Snö, snö och åter snö!!!!!!!

Hej på er!
Nu snöar det jätte mycket ute! Jag gillar inte snö just nu!
Jag har inte bloggat på ganska länge men nu ska jag göra ett låångt inlägg.
Jag var också och såg Jesus Christ Superstar med mamma, pappa och Tora. Den är jätte bra!
Förut tittade jag på Romeo och Julia musikalen. På DVD alltså:P
Det är något konstigt med mammas dator. Det går inte att kopiera och lägg in bilder i ett inlägg. Det är ganska tråkigt:( men iaf jag har inte ätit nån frukost så jag är gaaanska hungrig!
Ska ta en bild på min frukost sen och lägga upp:)
Jag har två rivmärken på min arm och den enda misstänkta är....
EBBA!!!!!! Hon busade med mig i morse:P
Fundrar på att lägga upp en video sen. får se hur det blir:)
Jag har ingen aaaaaaaaaning vad jag mer ska skriva om.
Jo, jag var på Heddas land i påskas. Fast inte hela påsken.
Just de vi har köpt en studsmatta till landet!!!!!!!!!!!!!!! Jag och Tora hoppade typ hela tiden:))
Humm jag kanske ska sluta nu men jag kommer iaf lägga upp en bild på min frukost. Och kanske nåt mera. Vi ses snart. Ciao:)) <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0