Lite snack bara

Hej jag ser på Disey Channel, Lycka till Charlie jag tycker det är bra!
Men nu ska jag göra ett litet test som jag har hittat på Kpwebben :D

Nörd

[Ne har inte det och vill inte] Jag har blivit instängd på toaletten
[hmm...nej] Jag har blivit dassad 
[Ja dom är fina] Jag har glasögon
[nej] Jag har byxorna över naveln
[ööö...nej] Jag har blivit kallad tönt 
[ja oftast] Jag har bra betyg  
[kanske kommer få] Jag har tandställning
[nej inte specielt mycket] Jag tänker inte mycket på mitt utseende 
[nej jag har många]Jag har mindre än 2 kompisar
[nej] Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt 
[ja ganska]Jag tycker schack är roligt

3p :)

Fjortis 
[verkligen inte] Mitt utseende är mitt liv 
[nej] Folk har kallat mig korkad 
[nej varför skulle dom] Folk har kallat mig fjortis
[typ NEJ]Jag lyssnar på remixade babyröster 
[Nepp]Jag är blond
[nej absolut inte] Jag festar varje helg 
[varför skulle jag] Jag röker 
[nää..vad taskigt] Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör

p

Emo-kid 
[NOOOOO!!!!!]Jag lyssnar på emo 
[nä kommer inte det heller] Jag är piercad
[aaa och långt] Jag har svart hår
[nää] Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter
[bara när jag har slagit mig] Jag gråter ofta
[ja fast inte med flit] Jag skär mig/har skurit mig 
[mmm...]Jag vet vad sXe står för
[kan man säga]Jag har snelugg
[no]Jag spelar i ett band
[nej]Jag använder kajal/eyeliner
[varför skulle dom de] Jag har blivit kallad emo

1,5p

Brat 
[ne har ytp inga] Nästan alla mina kläder är märkeskläder 
[inget]Jag använder mycket hårgelé 
[går offtast]Jag tar aldrig bussen 
[ja typ] Pappa betalar 
[JA]Jag åker utomlands varje år 
[nej]Jag spelar golf 
[Nepp]Jag har blivit kallad snobb/brat  
[NEJ X(]Jag har blivit kallad korkad  
[Nopp]Jag posar på mitt klassfoto  
[Inte solbränd men lite brun]Jag är solbränd året om 
[Ibland]Jag äter på resturang varje vecka

2p

Ghetto-kid

[nej]Jag använder keps varje dag  
[Ibland]Jag använder stora munktröjor
[no]Jag har häng 
[Nja nja]Har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet
[NEPP]Jag andvänder  ord som "din mamma", "mannen" och "yo" 
[Nej]Jag hejar på mina polare med en dunk i ryggen  
[NEJ]Jag lyssnar på hip-hop
[nepp]Jag har slagit ner någon 
[ooNEJ XD]Jag har hamnat i bråk med polisen 
[NEPP ]Jag hamnar ofta i bråk
[NE]Jag skolkar ofta

1/2p

Datanörd
[NEJ] Jag andvänder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg 
[NEPP] Jag skriver cya istället för see you  
[Vad är det] Jag spelar WoW  
[JA] Jag spelar något annat spel online  
[Ibland]Jag säger lol, brb och omg IRL
[JA] Jag är inne på datorn varje dag 
[Är inte medlem] Jag är i level 60 eller mer på WoW  
[NEJ]Jag vet vad roflmao betyder  
[JA är bara 11]Jag är nästan aldrig ute  
[NEJ]Jag har mörka ringar under ögonen  
[NEJ]Jag sitter uppe sent och spelar data

2,5p

Kopiera gärna och sätt in i din blogg om du har!

Svara ärligt om du vill göra detta test

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0