Hallo<3

Det var sååååååååååååååååå länge sen jag skrev. Men nu skriver jag! Jag skriver på en julsaga som heter Sagan om den försvunna vanten. Ni förstår nog vad den handlar om... Den där videon Michael Jacksons spöke tycker jag inte var så läskig eftersom högtalarna på datorn inte funkar! Vilken är er favorit låt? Svara gärna på frågan på något sätt. Jag skulle vilja lägga in en bild men det går inte:( Fast jag kan skriva mycket. Okej gissa från vilken film den är lilla meningen kommer i från (den är egentligen på engelska):
Du har smuts på näsan. Vet du det? Precis där.
Det kommer från...
HARRY POTTER OCH DE VISE STEN!!!!!
Vi ses!<3<3:)


Kommentarer
JUlli

vi har bloggat i tre månader! ville bara skriva något! LOVE YOU<3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0