De döda huset del 2

Nu kommer andra delen av de döda huset.
När maten var uppäten gick vi upp på rummet och bytte tillbaka till våra andra kläder, sen sa Moa att vi skulle på en marknad som har öppnet inne i stan.
Hon sa också att det fanns massa roliga saker att göra!
Så jag,Tuva,Moa och Tuvas storebror Lasse tog våra cyklar och cyklade dit!
Väl framme gick Moa till matsidan för att handla men Fredrik jag och Tuva fortsatte gå till
spel sidan!
Vi spelade ett spel och jag van en STOR rosa gossekanin.
Sen gick vi och åkte en berg-och-dalbana den gick från 0-70 km i timmen.
Vi hann inte göra så mycket mer för Moa kom och sa att vi måste åka hem för att maten inte skulle bli dålig.
Så vi tog våra cyklar och cyklade tillbaka.
Äntligen hemma, det är jättemycket backar tillbaka phuu...jobbigt.
Moa började med att packa upp maten till middagen men jag var hungrig så jag fick ett äpple att äta!
mmm...gott!
Vi gick upp till Tuvas rum än en gång.
Vi kollade på Tv, men sen ville jag spela WII!
Först spelade vi Just Dance, sedan Mario Bros och sist men inte minst Mario Kart!

Orkade inte skriva så mycket idag så dethär får räcka
//Hejdå från eran Cissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0