jul!!

hej och förlåt att jag inte bloggar så mycket men jag har inte hunnit:(

men iallafall, jag fick:

#en mobilväska
#svarta hängslen(tänker på dig JUlli)
#en the Beatels skiva
#en bok som heter: i en annan del av Bromma och den är singnerad av Martina Haag(författaren)(azzå den kanske är en vuxen bok men den är jätte bra!!!)
#1000 kronor
#en brun tröja(jättesnygg!!!)
#göra tvål set
#biljetter till en pjäs där Morgan Alling är med i( tänker på cissa och kommer inte ihåg vad den heter;) men JUlli vet så du kan väl komentera;))
#hur man gör linolium tryck(av Axel)
#just dance 2
#fixa naglarna set
#ett album med bilder från i somras(super kul att titta på)
#ett spel som heter PLACE och är jätte svårt!!
# 8 par strumpor:)


hehe nu kom jag på att pjäsen heter två herrars tjärnare och är skriven av Carlo Goldoni!!

lite bilder på den:


jusdet den är på dramaten, stora scenen, torsdag den 5 januari 19:00!!:D

stora scen


dramaten loggan fast hela kommer inte med:(


heeeeej dåååå frååån beeeeeeel

justd, apropå bel, jag så skönheten och odjuret i går!! den är faktiskt ganska bra!!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0