Jul igen!!!!!

Hej!
Nu har det varit julafton och jag har fått massa fina presenter.
Det var så mysigt och jag gick inte och la mig för en kanske kvart över tolv.
Här är en lista på några grejer jag fick:
# Mini fotbollsspel! (jätte roligt!)
# Romeo och Julia dvd! (från pappa från Göta Lejon)
# Tre tjocka härliga böcker!
# Kläder!
# Örhängen!
# Tre små anteknings block och ett stort!!
# Och mycket, mycke mer!
Men jag tycker inte att själva poängen med julen är julklapparna.
Nej, jag tycker det är roligast att få vara med sin familj.
Men Kalle Ankas julafton, den goda julmaten och godiset är absolut inte dumt!!!!!!!!!
Vi ses snart hoppas jag!
//JUlli<3:)


Kommentarer
Bel

JUlli, jag måste få se Romeo och Julia dvdn!!

gott nytt år:D

2011-12-27 @ 15:43:26
URL: http://cissabelulija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0