En ny saga

Jag tänkte börja med en ny saga här den ska heta 2 liv!
Det blir korta kapitel
Ok nu börjar jag

Kapitel 1
- Upp och hoppa nu Elsa, du är en kvart försenad!!!
Elsa vinglar upp till frukostbordet, hon tar fram en skål, en sked, fil, musli och ett glas jucie.
Hon äter upp det fort och sedan dukar hon av.
Hon går in på sitt rum och sätter på sig en gul t-shirt och en svart mini kjol.
Sedan går hon in på toaleten, borstar tänderna, kammar håret och sminkar sig.
- Kom nu älskling du måste skynda dig du ska gå nu!
- Jaja mamma jag kommer.
Hon går ut i hallen sätter på sig skorna och går ner i cykelförrådet.
Sen cyklar hon iväg till skolan.
Väl på skolan låser hon fast sin cykel vid cykelstället.
Hon går upp till sitt plan och där sitter redan Julia, Maja, Lovisa, Kajsa, Kristoffer, Louis, Kaspar m.m
Efter 10 min kommer läraren Anna.
Det går in i klassrummet.

Såå tack för mig Cissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cissabelulija.blogg.se

We Write About Everything. And Nothing. And Everything Again.

RSS 2.0